לינוי אשרם תרגיל כדור - ממה נבעה הטעות של אשרם ולמה אינה קריטית? - לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק.

לינוי אשרם תרגיל כדור - ממה נבעה הטעות של אשרם ולמה אינה קריטית? - לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק.. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש אשרם, בת לאם ממוצא יווני ואב ממוצא תימני, היא המתעמלת האמנותית היחידה בישראל כרגע שאיננה ממוצא מזרח אירופי.

המתעמלת חתמה את התחרות עם תרגיל כדור נהדר אותו ביצעה, כמו כל שאר התרגילים, בצורה נקייה וללא נפילות וזכתה עליו את הציון 18.233. התעמלות אמנותית גמר קרב רב. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק.

TGF.co.il - התעמלות אומנותית: לינוי אשרם ראשונה בגביע ...
TGF.co.il - התעמלות אומנותית: לינוי אשרם ראשונה בגביע ... from img.wcdn.co.il
אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. התעמלות אמנותית גמר קרב רב. תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו.

יוגה כדור אוויר תקע צבע:

בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. תרגיל כדור מצוין של אשרם, שהעניק לה 23.1, שמר אותה במקום השני. שתי מדליות כסף ואחת ארד. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. הייתה לי שנה מוצלחת, עבדתי קשה, המון שעות, כדי לבצע את התרגילים בצורה הכי טובה. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. זהו הישג שיא של מתעמלת אומנותית ישראלית. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020.

לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. תרגיל כדור מצוין של אשרם, שהעניק לה 23.1, שמר אותה במקום השני. שתי מדליות כסף ואחת ארד.

ניצחון מנטלי: על ההופעה של לינוי אשרם במוקדמות
ניצחון מנטלי: על ההופעה של לינוי אשרם במוקדמות from ynet-images1.yit.co.il
תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. היא סיימה את התחרות עם 89.7, כשדינה אברינה שבמקום הראשון מסיימת עם 91.4. זהו הישג שיא של מתעמלת אומנותית ישראלית. פתיחה מאכזבת ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: שתי מדליות כסף ואחת ארד.

לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק.

ניקול זליקמן ביצעה תרגיל נהדר והשיגה ציון של. כושר כדור, ידית כדור, לקפוץ סוס אחרים מוצרים מתנפחים סוג: אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. תרגיל כדור מצוין של אשרם, שהעניק לה 23.1, שמר אותה במקום השני. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. היא סיימה את התחרות עם 89.7, כשדינה אברינה שבמקום הראשון מסיימת עם 91.4. אחר כך תעבור לאלות, סרט ותסיים בחישוק. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. שתי מדליות כסף ואחת ארד. הייתה לי שנה מוצלחת, עבדתי קשה, המון שעות, כדי לבצע את התרגילים בצורה הכי טובה.

לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. המתעמלת חתמה את התחרות עם תרגיל כדור נהדר אותו ביצעה, כמו כל שאר התרגילים, בצורה נקייה וללא נפילות וזכתה עליו את הציון 18.233. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך גבוהים גם.

מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב-רב באליפות העולם
מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב-רב באליפות העולם from images1.ynet.co.il
שתי מדליות כסף ואחת ארד. יוגה כדור אוויר תקע צבע: אשרם, שגרפה כבר שתי מדליות באליפות, תעלה שמינית בבית ב' בשעה 17:10 לערך ותתחיל עם תרגיל הסרט ולאחר מכן חישוק, כדור ואלות. אתמול ביצעה את תרגיל החישוק (20.5 נקודות) והכדור (19.55 נקודות). בשבוע שעבר, בגיל 18, היא הדהימה את מומחי הענף כשזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה והפכה לתקווה של ישראל לינוי אשרם, השבוע. בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש אשרם, בת לאם ממוצא יווני ואב ממוצא תימני, היא המתעמלת האמנותית היחידה בישראל כרגע שאיננה ממוצא מזרח אירופי. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: לינוי אשרם רשמה היום (שבת) הישג ענק בגביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק, כששברה את שיא העולם בתרגיל האלות.

זהו הישג שיא של מתעמלת אומנותית ישראלית.

תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. על אף שמדובר רק במדליית ארד, לינוי אשרם יוצאת מהאליפות הזאת כמי שאמורה לזכות במדליה אולימפית בקרב רב כמעט בוודאות. פתיחה מאכזבת ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. זהו הישג שיא של מתעמלת אומנותית ישראלית. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך גבוהים גם. היא סיימה את התחרות עם 89.7, כשדינה אברינה שבמקום הראשון מסיימת עם 91.4. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש אשרם, בת לאם ממוצא יווני ואב ממוצא תימני, היא המתעמלת האמנותית היחידה בישראל כרגע שאיננה ממוצא מזרח אירופי.

ברור שהחמצתי את הילדות, אין לי כלום בחיים חוץ מהתעמלות אמנותית, אבל זה מאהבה ומבחירה לינוי אשרם תרגיל. ניקול זליקמן ביצעה תרגיל נהדר והשיגה ציון של.

Posting Komentar

0 Komentar